Як я реєструвала дитину в садок

#реєстраціяднз
2 січня о 9:00 ранку я як і сотні інших мамусь зайшла на сайт щоб зареєструвати донечку в днз. І це було 20 хвилин нервів і псіхів. Діти кричать а мама сидить за ноутом і намагається заповнити і надіслати форму... в 9:02 форма була надіслана, воно висло, викидало мене,  і нарешті я побачила що в 9:15 вона зареєстрована. Але то була тільки перша дія цієї трагікомедії.
 Діти яким на момент 1 вересня нема 2 років в групу раннього віку не беруть. Обрати, як раніше дату зарахування 1.10 не можливо. Єдиний варіант щоб 3 річна дитина йшла в ясельну групу з дітками яким тільки виповнилось 2 роки. Тобто, кому 2 роки - 31 серпня той йде в садок а кому 2 роки -2 вересня йде через рік. Це як мінімум дивно; хоч би вересневих пропускали.  І це ще не все.
Коли через годину мені скинули ссилку на сайт освітньої інформаційної системи де було написано що заявки подані сьогодні вони видалять, бо в них впали сервери - сказати що це шок - це не сказати нічого:(((( якщо хтось заперечуватиме, в мене є скрін....
Агов, люди!!! Ви не знали що так буде?! Ви мали купу часу щоб підготуватись до того що мами будуть масово реєструвати діток. Потім не вийде... а знаєте чому?! Коли я будучи в лікарні, не змогла 1січня зареєструвати свою дитину в садік, я зробила це 5 січня і тепер навіть не знаю чи він потрапить в ту ясельну групу. Про пільгові категорії взагалі окрема розмова:( СБУ і силові структури мають пільги а багатодітним пільгу забрали:(
Місто дає дозволи на будівництво житлових комплексів але не будує садочків. Є приватні днз, в цих комплексах, які не всім фінансово доступні. Навіть сім'я з середнім достатком не завжди може дозволити собі приватний садок за 4-6 тис. грн. Ситуація складна, але ніхто не хоче вирішувати це питання...
А як бути тим мамам які хочуть вийти на роботу, але не можуть цього через те що дитину не взяли в садок, бо нема місця, а роботодавці кажуть що це їхня проблема:((( Замкнуте коло
В нас все як завжди "все для людей"

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

#Улашин

#Арніка