#Грудневигодовування

Моїй доці тільки 3 місяці, ми тут боремось за грудне вигодовування, щоб хоч до року догодувати... А є лікарі, більше того, педіатри, які пропагують штучне вигодовування...
Впродовж перебування в пологовому відділенні зі своїми трьома дітками я такого наслухалась, було як мінімум дивно це чути... 
Мені пощастило, в моїх діток були прекрасні педіатри, Бриль Ігор Іванович і Пуш Людмила Миколаївна, які щодня оглядали, все розповідали і казали що годувати потрібно тільки грудьми, що це і так моя єдина робота зараз, і в жодному разі, категорично не давати суміші. Натомість, педіатри моїх "сусідок" по палаті сварили їх коли ті годували тільки грудьми; як "я ж вам сказала годувати тільки сумішшю, а грудне молоко зціджуйте і виливайте"???😮 Як??? Що може бути кращим??? А гроші потрачені на ці суміші?! Хто стикався той знає, це шалено дорого, банка 350грам йде за 3-5 днів в залежності від віку. Вартість такої банки 120-190 грн, в залежності від марки. При найоптимістичніших прогнозах це 700 грн. в місяць. А з манюнію ці гроші не зайві.
Коли ж наші лікарі перестануть "продавати" здоров'я своїх маленьких пацієнтів за тих пару гривень, пропагуючи "хімічну" суміш замість натурального ГВ. Цей варіант припустимий коли це неможливо з тих чи інших причин, коли є протипокази чи хвороби, але просто так... Варто задуматись чого ми хочемо, не для себе, а для наших діток...
Діти наше майбутнє!!!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я реєструвала дитину в садок

#Арніка

#Улашин