#Улашин

В нашому світі так багато зла і несправедливості, але є ті хто попри все залишаються людьми і професіоналами.
В мене, як ви знаєте, друзі мої, троє діток! Таки так, я багатодітна мама:))) І своїх діток я народжувала в одного лікаря. Це найкращий акушер-гінеколог, Улашин Олександр Борисович. Лікар з великої букви і з золотими руками. Будні, вихідні, Великдень чи власна відпустка, він на роботі, всіх обійшов-оглянув, привітний і усміхнений. Жодного разу не кричав на мене, а хто народжував той знає, що в ці моменти жінки "не в собі")))Двічі це були природні пологи і третій раз кесерів розтин, і жодного разу я не пошкодувала що вибрала цього лікаря. Велике дякую йому за професіоналізм. Якби всі наші лікарі так відносились до своєї роботи, ми б не боялись звертатись до лікарів і повністю їм довіряли.
Хочеться щоб кожен хто звертається до акушер-гінеколога був задоволеним, щасливим і з малявкою на руках.😊😊😊

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як я реєструвала дитину в садок

#Арніка